ارائه راه حل های دریایی سفارشی با جرثقیل OUCO-0.5T15M-TB!

November 1, 2023
آخرین مورد شرکت ارائه راه حل های دریایی سفارشی با جرثقیل OUCO-0.5T15M-TB!

این هفته، OUCO خوشحال است که تحویل موفقیت آمیز جدیدترین جرثقیل تلسکوپی هیدرولیک OUCO-0.5T15M-TB را به یک مشتری داخلی اعلام کند.با دقت و دقت ساخته شده تا نیازهای خاص کشتی مشتری ما را برآورده کند، نشان دهنده تعهد ما به ارائه راه حل های بلند کردن کارآمد و سفارشی برای عملیات دریایی است.

 

در عرشه قایق، جرثقیل های تلسکوپی هیدرولیکی ما به عنوان یک شریک دریایی متنوع عمل می کند.با مهارت از انواع کارهای بلند کردن سبک استفاده می کند. با تلسکوپی، چرخش 360 درجه، و 75 درجه قابلیت های luffing، این جرثقیل اطمینان از دقت برتر و بهره وری عملیاتی، قدرت مشتریان ما با عملکرد بی نظیر بلند کردن.

 

ما از گواهينامه انجمن طبقه بندي چين (CCS) که اين جرثقیل به دست آورده افتخار ميکنيمو قابلیت اطمینان، کاملا با تعهد OUCO به استانداردهای پیشرو در صنعت مطابقت دارد.

 

تیم تحویل اختصاصی ما، متشکل از متخصصان باتجربه، در طول فرآیند نصب راهنمایی های تخصصی را ارائه دادند و نصب سریع و ایمن جرثقیل را بر روی بارژ تضمین کردند.حالا که نصب تمام شده، جرثقیل آماده و آماده برای عمل است، وعده عملکرد بهینه متناسب با نیازهای عملیاتی مشتری ما.

در OUCO، ما در پیچیدگی چالش های بلند کردن دریایی حرکت می کنیم، راه حل های سفارشی را ارائه می دهیم که استانداردهای صنعت را دوباره تعریف می کنند.به عنوان ما همچنان به بالا بردن نردبان در مهندسی دریایی و رضایت مشتری.

آخرین مورد شرکت ارائه راه حل های دریایی سفارشی با جرثقیل OUCO-0.5T15M-TB!  0

آخرین مورد شرکت ارائه راه حل های دریایی سفارشی با جرثقیل OUCO-0.5T15M-TB!  1

آخرین مورد شرکت ارائه راه حل های دریایی سفارشی با جرثقیل OUCO-0.5T15M-TB!  2

آخرین مورد شرکت ارائه راه حل های دریایی سفارشی با جرثقیل OUCO-0.5T15M-TB!  3

آخرین مورد شرکت ارائه راه حل های دریایی سفارشی با جرثقیل OUCO-0.5T15M-TB!  4

آخرین مورد شرکت ارائه راه حل های دریایی سفارشی با جرثقیل OUCO-0.5T15M-TB!  5